Stark Hørsholm har vokseværk
En ny drive-in-hal og en større butik er nu klar til kunderne hos Stark Hørsholm. Sortimentet er samtidig udvidet inden for en lang række materialegrupper - særligt har områderne fliser, arbejdstøj samt vand og afløb fået egne udstillingsområder
For knap fem år siden slog Stark Hørsholm for første gang dørene op.
Kunderne har taget godt imod forretningen, og interessen har været over al forventning. For at give kunderne en endnu bedre oplevelse er forretningen derfor blevet udvidet med større udeareal og 3500 m2 til ny drive-in-hal og en større butik.
Sortimentet er samtidig blevet markant større og udvalget bredere. Det gælder alt fra isenkram og gulve til maling og udlejning.
Særligt har områderne for fliser samt vand og afløb fået egne udstillingsområder med mere plads, ligesom el-værktøj og arbejdsbeklædning med mærker som blandt andet Milwaukee, Airtox, Mascot og Carhartt har fået væsentligt flere m2.
- Udvidelsen af forretningen kommer til at gøre en stor forskel for vores kunder. Vi har fået et markant bredere sortiment, så uanset om du er tømrer, snedker, murer, elektriker eller kloakmand, så behøver du kun at handle et sted.
- Her kan du få det hele. Og der er nu også bedre plads, så vores kunder nemt kan komme rundt. Vores ambition med udvidelsen er ganske enkelt at give vores kunder en endnu bedre oplevelse, når de besøger os, siger Jonathan Bisgaard, trælastdirektør hos Stark Hørsholm.
-dc